Генеральний план Львова на 2010-2025 роки, «на перспективу пропонує спорудження ліній полегшеного метрополітену (система „Радан“)». На схемі міського та зовнішнього транспорту, яка є додатком до генплану, визначено такі три можливі напрямки ліній:
— з кінця Стрийської через Софіївку під Високим Замком через район Промислової до кінця вулиці Миколайчука;
— від Південного через Привокзальну під Городоцькою і Богдана Хмельницького в Дубляни;
— з Рясного через Левандівку і Головний залізничний вокзал під вулицею Степана Бандери через Цитадель і Личаків під Трактом Глинянським в Лисиничі.
Втім, в часових рамках генерального плану, тобто до 2025 року, реалізація проекту не передбачена. Кількома роками до ухвалення генплану, в середині 2000-х, керівник групи його розробників Дубина озвучував дещо інші ідеї щодо розміщення ліній. Зокрема, він зазначав в інтерв'ю, що перша проляже з Сихова під вулицею Стуса через Винниченка та Варшавську в Рясне, друга була така сама, а третя починалася з Левандівки...