Новий потяг виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі. Вагони даної моделі працюють на змінному струмі, а також більш економні, ніж ті, що служать у львівському метро, деяким з яких вже під 40 років.
За словами головного конструктора заводу Мужчинка Сергія Олексанровича, цей потяг враховує всі модерні напрямки будівництва вагонів метро. Потяг має можливість повертати в мережу енергію, що виробляється при гальмуванні. Також важливо, що склад став безпечнішим для пасажирів: він зроблений з антивандальних і вогнетривких матеріалів та має відеоспостереження. За словами виробника, львів'яни не відчуватимуть такого шуму, як в старих вагонах, а також не будуть задихатися у літню спеку, завдяки системі примусової вентиляції і наявності кватирок.
На презентації нового потяга побував міський голова Львова Андрій Садовий: він зміг на собі випробувати функціональні особливості нового потяга. Після цього він зазначив, що поїзд був придбаний за домовленістю із заводом: сума, необхідна для оплати складу, 118 млн. грн., буде виплачуватися протягом трьох років. Також він заявив, що місто буде шукати кошти і можливості для того, щоб кількість нових потягів досягла 10. Вони необхідні для збереження можливості безпечно перевозити львів'ян, з урахуванням запуску станції «Варшавська».
Львів'яни зможуть випробувати новий потяг у другій половині серпня, коли він вийде на Сихівську лінію. Однак зменшення інтервалів при цьому не відбудеться, оскільки Сихівське депо передасть в депо "Левандівка" один зі своїх потягів.